søndag 22. desember 2013

Ny runde med nye ting :)

Får prøve å bli flinkere til å oppdatere her inne når jeg har laget noe, så slipper det å bli slike bilde ras
nå og da :P Men er er litt av siste produksjon som har funnet sted i heimen.

Brodert adventskalender til guttungen. Overtok denne i oktober, da mamma ikke
lengre klarer å se så små sting. Fikk det for meg at jeg skulle bli ferdig før 1 des.
Så da var det bare å legge bort alt av strikketøy, og kun brodere :) Og jeg klarte det
med god margin :)

Mariusgenser på bestilling. Sølvi har hatt garn liggende lenge, men aldri fått
tid til å strikke den selv, så da sendte hun oppgaven opp til meg :)
Veldig fin i disse fargene! Strikket også pannebånd i samme farger.


Votter til guttungen :)

Knytelue til guttungen


Og så har jeg strikket to stk marius selekjoler til to barn av ei god venninne.
Bursdagsgaver, og vet at Hilde (moren) ønsker seg veldig slike kjoler.
Så da er antrekket for jul i boks hos de å :P hehe... ble i alle fall
veldig fornøyd når hun fikk de :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar