fredag 12. april 2013

Give-away


Da har facebooksiden min nådd 75 liker :) Så utrolig supert altså!
Så da blir det ny give-away.
Denne gjør jeg på følgende måte:
Skriv litt om deg selv, og hvorfor du skal vinne. Enten skriv her på dette innlegget, eller på innlegget som ligger på facebooksiden. Litt om deg selv bør også innholde hva du liker å holde på med (hobby, baking, leke med barna.. hva enn), for å gi meg en liten pekepin på hva slags gave som kan være perfekt til nettopp deg :)

Tusen takk til alle følgerene mine! Setter stor pris på dere <3
Og fortsett å dele siden så vi blir mange fler :) Neste mål er 85 liker.

3 kommentarer:

  1. flott blogg og give away, jeg liker baking, digi scrapping og nemi.

    SvarSlett
  2. flott blogg og give away, jeg liker baking, digi scrapping og nemi.

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på givwaway!

    Jeg er en to-barnsmor, barna er gutt 1år og jente 4 år. Vi gleder oss til hagen er fri for snø, og når huset kan males innvendig. Jeg liker å bake (mest boller, brød), sy (prøver ut min nye symaskin), blogger om mat, juice og hverdagsliv.

    :) Vi vil gjerne vinne fordi det er spennende med overraskelser, og da får en lyst til å overraske noen andre!

    SvarSlett