torsdag 4. april 2013

Litt av hvert

Her kommer et innlegg med noe av det jeg har laget i det siste. Har ikke blogget så mye, så da blir det en liten røys nå ;) Husk også å følge meg på facebook. Når vi når 75 liker, så blir det en liten give-away trekning. Link til min facebook side finner du her.


Restegarn-bukse til lillegutt.
Garn: Lanett
Oppskrift: Lanett Baby nr 1013
Str: 4 år



2 stk djevelluer. Strikket i restegarn - arwetta.
Str 1 og 2 år.




Hentesett til ei lita jente. Vet ikke riktig hvem jente da, men kan jo hende det dukker opp
noen etter hvert :)
Restegarn-prosjekt. 
Garn: Lanett
Oppskrift: 270 baby fra Dale Garn
Str: 0-3 mnd

 Justin Bieber votter strikket på bestilling. Mottaker ble utrolig fornøyd :)



Teststrikker for ei på facebook.
Garn: Lanett
Str: S og M 


Uglegenser til gullungen vår. Fikk gavekort på Ulla av min bror og kone til bursdagen min.
Så da ble det garn til uglesett (genser og bukse). 
Garn: Smart Sandnesgarn
Oppskrift: 1108 barn fra Sandnesgarn
Str: 4 år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar