lørdag 10. august 2013

Facebook siden min

Da har facebook siden min fått 100 likes. Og som lovet, så kommer det en liten give-away konkurranse.
Vinneren kan velge mellom pulsvanter, sokker eller votter. Høstinspirert :)
Gaven er ikke påbegynt ennå en gang, så dermed gir jeg vinneren selv mulighet til å velge hva en ønsker, samt fargekombinasjoner :)

Det er mulig å tilsammen få 6 lodd:
1 lodd: Lik og del siden min med dine venner
2 lodd: Bli følger av bloggen min (trykk på dette innlegget så kommer du til bloggen)
3 lodd: Del Facebook siden min + bloggen min på din egen blogg

Husk å legge igjen en kommentar under dette innlegget om hvor mange lodd du ønsker.
Har dere egen blogg som dere deler videre på, så må dere også legge igjen link til bloggen deres.

Trekningen blir fredag 23 august.
Jeg skriver da navnet deres på like mange lapper som dere har "kjøpt" lodd. Deretter vil mannen min, eller guttungen på 2 år, trekke ut den heldige vinneren. Så får vi se, om det blir en vinner, eller om det blir en liten trøstepremie til nr 2 ;)

1 kommentar:

  1. Koselig blogg og Facebook-side du har... :-) Har likt og delt Facebook-siden din.... :-)

    SvarSlett