lørdag 26. oktober 2013

Noe av alt jeg har laget i det siste

Her kommer det en haug med bilder av noe av det siste jeg har laget :)
En del av dette har vært på bestilling, mens noe har vært bare for å få 
brukt opp litt garn fra det store lagret mitt :P

Har sydd hals i Jersey stoff til Madeleine. Hun tåler nemlig ikke ull på kroppen,
så da har hennes mor, Hilde, bestilt et par halser i bomull.

Teppet strikket for å bruke opp litt garn. Men har ei venninne som fikk ei lita jente
i august, så da ble det jo en perfekt barselgave :) Hun ble veldig fornøyd med det.

En djevellue blir til. Denne laget jeg bare for å vise ei venninne hvordan
man syr den sammen, men så har vi et vennepar som venter en gutt når som helst,
så da fikk jeg jammen meg bruk for denne å :)

Havskumteppe. Strikket i Pure Alpakka fra iceyarns.com.
Her også for å få brukt opp litt garn, men også fordi jeg trang et nytt teppe
til Thomas nå som det går mot vinter :)

Heldress str 0-3 mnd. Strikket i pure alpakka, og kun strikket for 
å bruke opp garn + at jeg syns denne dressen så super søt ut.
Noe den også ble :) Har den liggende i lagret mitt. Skal nok få brukt den
på en måte å, eller så selges den :)

Rillestrikket jakke. Også en gave til venninnen min som fikk ei lita jente i august.
Her var det egentlig bare strikking for å teste ut oppskrift, men fikk vist
brukt den likevel :)

Sett strikket i lanett. Str 3-6 mnd. 
Strikket på bestilling av svigermor som skulle ha til noen de kjenner som
fikk ei lita jente i sommer. Gaven falt i smak både hos svigermor og hos
mottaker :)

Høstlue til meg selv :) Enkel og rask å strikke :)


2 mariusluer strikket på bestilling :)

Marius selekjole. La opp i str 4 år, og den ble 0-3 mnd. 
Brukt for tynt garn, denne er strikket i babyull. Så dermed ble den
bare liggende her, til jeg finner noen som kan bruke den. Eller selges.

Mariuskjole str 4 år. Strikket i smart fra Sandnes garn.
Stemmer i str, og denne blir nok en julegave :)

Oslo anorakk til meg selv. Den ble litt for kort i livet, så enda på visa er at min
mor, som er mye lavere enn meg, fikk den i bursdagsgave :)

Pannebånd strikket på bestililng


Setesdal pulsvanter og lue strikket på bestilling. Mottaker ble veldig fornøyd, og da hun vant en 
konkurranse på FB siden min, valgte hun et par pulsvanter til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar